Året Runt.

I det senaste numret av Året Runt är det ett repotage om stallbranden i maj och det är inriktat på mig, Ferrari & Grim. Det är jättefint skrivet, men väcker minnen. Till den morgonen, den synen, den känslan.
Saknar Grim så mycket att jag snart blir tokig. Saknar honom mest när jag, för dagen, börjar bli klar med Ferrari. Jag hade ju en underbar liten krabat till som behövde mig.


Idag tog jag mig ner till graven, satt där och bara tänkte på honom. Hans liv blev alldeles för kort och slutade på helt fel sätt. Jag rider förbi graven varje gång jag är på banan, men då blir jag inte påverkad av det. Jag stänger av och
fokuserar på träningen och Ferrari, han lever trots allt.
Om Ferrari också hade gått bort vet jag inte vad jag hade tagit mig till eller hur mitt liv skulle sett ut idag. Det ska jag såklart inte tänka på egentligen, men ibland är det svårt att låta bli.

I samband med detta reportage ville Året Runt såklart ha bilder så en fotograf skickades ut. Det fotades mycket den dagen på olika platser och vinklar. Allt som allt blev det 657 och drygt hälften av dom är grymt bra! Det är väl en aning för många att lägga ut här, men jag ska bjuda på några stycken.




Kommentera inlägget här :