Förlåt!

Ber om ursäkt för den enormt sena uppdateringen! Jag har det hur bra som helst här uppe hos mina föräldrar och dagarna bara flyger iväg, jag har ju varit här i snart 2 veckor!
Julen var underbar och jag har fått grymt fina julklappar :) Jag gör inte så mycket mer än rider, umgås med familjen och försöker träffa så mycket vänner som möjligt! Igår var jag och Madde inne i Stockholm och hade det trevligt både nere på söder och på kungsgatan :) Härliga Stockholm, fast det e klart... Jag gillar Göteborg liite mer ;)

Ikväll kommer äntligen Fredrik upp, har saknat honom så oerhört mycket! Tåget går från gbg nu vid 3-tiden och vi (jag, mor & far) möter upp honom på centralen 19.00 för att sen åka till någon mysig restaurang! Efter restaurangbesöket rullar bilen till centralen igen för att hämta upp lillebror John med sambon Hellena som kommer med tåg från Oslo.
Imorgon ska det gångna och det kommande året firas hos Edvin och Linda - kommer bli grymt!! Sen kör mamma hem oss och Ferrari på onsdagen den 5:e jan. Fast nä, det stämde inte riktigt... Det är en knallhatt till som ska följa med hem till Göteborg, den här sötnosen:

Kommentera inlägget här :