Massa jobb!

Det har varit mycket jobb senaste dagarna! Eller ja, nätterna med för den delen.
Det blev ju en körning till sthlm natten mellan tisdag och onsdag och så blev det en körning på natten mellan onsdag och torsdag.
Alla vet ju hur vädret va i Sverige den natten och jag skulle inte direkt till Borås heller utan det bar först av till Uddevalla och sedan till Uppsala.
Jag åkte från jobbet 23.30 och kom tillbaka till jobbet 15.30, alltså 14 timmar senare!!
Körningen gick bra, men man kunde ju inte köra mer än 50/60 på motorvägen och dessutom fastnade jag bakom en plogbil där jag inte kunde komma om pga mitträcke i dryga 30 km.
Men jag överlevde det med! Även om det är segt när det blir sådär så har jag som sagt inget emot att spendera mycket tid i en bil.

Jag kan säga att jag sov väldigt gott inatt! Men jag har faktiskt varit duktig och ställt upp när jobbet fick mycket sjukanmälningar idag så det blev en tur till Karlstad!
Hade bilen full med paket och det blev lossning i Uddevalla, Vänersborg, Åmål, Säffle & Karlstad :)
Med tanke på att jag blev inringd ganska tidigt så hann jag inte med hästarna på morgonen och jag som hade tänkt att jag skulle ut och trava i 2 timmar, men det fick jag vackert göra vid 20.00 när jag kom till stallet.
Så är det när jag har ett välplanerat schema för hästen, han ska göra ett mycket tufft jobb på söndag och då har jag lyckats få med Fredrik som ska agera fotograf!
Så förhoppningsvis blir det minst en bra bild :)

Sitter nu hemma hos älsklingen och planerar att stå väldigt länge i duschen :) Imorgon har vi ganska mycket framför oss med tvättning, gymning, hästar, sätila-besök och packning!

Natti natti :)

Kommentera inlägget här :