Dags för en liten resa uppåt i landet!

Yes, imorgon åker vi upp till mamma och pappa :) Nu ska vi visserligen åka hem redan på torsdag så det blir bara en kortis för att åka upp och lämna bilen som behöver lite omplåstring av pappa, men hur som helst. Det är alltid underbart att komma hem till det huset och stallet!

På torsdag åker vi som sagt ner igen. Med nån av päronens bilar, förmodligen pappas. Sen kommer dom ner med min bil nästa helg när det är Vedemaritten :) Längtar till den, ska bli kul att rida lite fortare! Ser inte allvarligt på tävlingen alls, utan det är bara en träning!
Men vi ska hålla lite tempo :) Blir ett kanonbra träningspass inför A9!

Nu i påsk kommer Edvin & Linda ner, vi följeåker ner på torsdag eftermiddag. Ska bli grymt kul, speciellt med en favorit i repris på Diamond Dogs på lördag :)

Jag har intervalltränat Ferrari idag och han känns kanon fräsh! Egentligen skulle jag rida till hovslagaren, men klantiga jag hade tagit fel på dag. Det är imorgon han ska skos! Som tur är så har jag en underbar hovslagare som åker ut till stallet imorgon och skor honom så jag kan åka upp mot sthlm ändå!

Ninja blev verkad här om dagen så nu är hon fin i fötterna igen :) Lilla tjejen är så go! Nu ikväll stod jag och ryktade henne 1 timme, det är så mysigt att pyssla med henne, hon njuter verkligen. Det kommer känns tomt utan henne i sommar...
Hon kommer att vara på bete under juni, juli & augusti hos mamma och pappa, men sen vill jag allt ha tillbaka henne ;)
Efter Polen-resan första helgen i september får jag se till att köra ner henne till Sveriges framsida igen!
Fastnar mer och mer för denna goa tjej!

Kommentera inlägget här :