Stallet fixat!

Just nu känns det som om världen har lättat från mina axlar! Det är klart med stall till Ferrari :)
Han ska stå på stall Frebo som är en trav + westernanläggning precis brevid Asserdal! Dom har mysiga hagar med mycket utevistelse, en 800 meters rundbana, rundcorall och paddock!
Plus att det bara är 400 meter från Asserdal så jag kan fortfarande rida på deras banor (dom har 3 stycken, rakbana på 500 m, rundbana på 1000 m och en djupsandsbana på 700 m) så det känns verkligen toppen!!

Det va rmamma som ringde och sa att hon såg en annons om stallplatser på en travanläggning i Kungsbacka på Hästnet! Jag ringde dom på en gång och blev överlycklig när jag insåg vilket ställe det va, jag har ju ridit förbi där hur mycket som helst och alltid beundrat deras rundcorall! Den är grymt fin :)
Jag och Sandra åkte dit nu i eftermiddags och alla där va väldigt trevliga och allt kändes så rätt. Vi kom överens på en gång och hade lika syn på hästhållning osv. Plus att dom var väldigt intresserade av distans och ville gärna prova på det nån gång i framtiden!

Som sagt, underbart att kunna va på mina gamla banor och ridvägar! Det känns inte lika omständigt och jobbigt längre, snarare tvärtom - det känns toppen!!

Kommentarer :

#1: Liza

Men åh vad härligt!! Det måste kännas superskönt nu då! Det lät ju verkligen heelt perfekt, grattis! :)

skriven

Kommentera inlägget här :