2011 :)

Nu är bollandet gällande vilka tävlingar som ska ridas nästa år klart! Målet är att bli uttagen till EM i Florac plus kvala till VM i England 2012.
Planeringen ser ut så här:

9/4 - Gartow, Tyskland                    CEI*** 160 km

9/7 - Uppsalaritten                          CEI** 120 km

EV. 10/9 - EM i Florac, Frankrike     CEI**** 160 km

Jag är taggad!! Ferrari mår toppen och har byggts upp under flera år just med målet att han ska gå sådana här tävlingar, komma med i landslaget och stanna där under flera år. Det har varit många kämpiga men samtidigt fantastiska år med min snart 10 åriga prins där motivationen har dalat mer än en gång, men nu är vi beredda för framtiden och allt börjar med säsongen 2011! :)


Kommentarer :

#1: Bonnie

Härlig bild på er!

skriven
#2: Liza S

Nice Nice!



Jag har tänkt ta mig till Florac utan häst, klarar inte av Sverige i september. :P



Ring mig!

skriven
#3: Sophia

Härligt! Blir det lite "mindre" tävlingar emellan eller är det dom som ni siktar in er på?

skriven
#4: Liselott

Liza: Gött! Hur det än går för mig så skulle jag också vilja åka ner! Ringer imorgon :)



Sophia: Det kanske blir 50 km på Göinge, men det får vi se! Är även lite sugen på att hinka åt nån kompis på SM :)



Bonnie: Tackar!

skriven

Kommentera inlägget här :