Vinterskor!

Nu har Ferrari äntligen vinterskor så vi kan vara ute i flera timmar utan problem :) Vintern har verkligen kommit till västkusten nu. Kallt som satan och massa vit fin snö! Tror jag börjar gilla det.... Måste införskaffa ett bar riktigt bra raggsockor dock. Har inga riktiga stallskor och verkligen inga vinterskor, jag springer runt i gympadojjor jag! Men det funkar bra så länge det inte blir allt för kallt. Ullraggsockor kanske kan vara nått?

Flytten är bara några dagar iväg och jag håller på att packa ihop mig för fulla muggar! Ska köra dit allt i veckan och på lördag sker det stora flyttlasset med soffa, säng, bord, bokhylla och allt stort som befinner sig i Fredriks lägenhet och i Sätila. Så på lördag sover vi den första natten i våran lägenhet :)

Kommentera inlägget här :