Snart dags för den första....

....distansen för Dariim :) Jag rider clear-rounden på Fjällnora på honom nästa helg! Ska bli sååå mysigt! Jag och Ia tar bilen och sticker upp över helgen och vi kommer ha det grymt bra! Dessutom får jag träffa min lilla, eller förmodligen numera stora, Ninja :) Saknar henne som tusan!

Annars då? Jodå, dagarna rullar på och det är plugg, plugg och åter plugg hela tiden! But I like it :) Kursen vi håller på med nu, processer i naturen, är jätteintressant och det är hur kul som helst! Jag måste säga att jag mår riktigt bra, ända ner i själen!

Ferrari mår toppen, men är inte nöjd med att vila! Mycket understimulerad och bara väntar på att få arbeta. Det får bli rundcorallen för hans del! Där inne kan man hitta på allt möjligt roligt och Ferrari gillar att använda huvudet och lösa problem :) Kanske kan fixa nån liten labyrint eller så... hmm... Idér flödar!

Kommentera inlägget här :