Vedema och stallsökande!

Jag är riktigt nöjd med Ferrari, han gick precis enligt planen på Vedema! Planen var att rida runt 17, 18 km/h och vi fick ett snitt på 17,5. Han kändes fin och tog faktiskt värmen riktigt bra och pulsade in på 1,38 i första grinden. Hela dagen resulterade i en 4:e plats och tyvärr missade vi 3:e platsen med en noslängd, men men. Det var en perfekt träning inför Göinge! Nu väntar några dagar till med vila och i början på nästa vecka sätter jag igång honom igen, sen är det träning hela maj :)

Jag håller även på med detta eviga stall-letande och många är väldigt anti hingstar tråkigt nog. Jag var och tittade på ett stall igår där jag fick ha hingst, men det låg egentligen lite för långt bort och tyvärr fanns det ingen spolspilta. Har bilen i Göteborg idag så jag ska åka om nån timme och leta lite stall och knacka dörr tänkte jag, så får vi se vad det ger. Jag håller stenkoll på alla stallplatsannonser med och jag har nog aldrig besökt hästnet så mycket :)

Lägger ut lite bilder från Vedema sen när jag fått dom på mailen, dom finns nämligen i pappas kamera!

Kommentera inlägget här :