Februari och plusgrader!

Nu väntas det några dagar med plusgrader och regn här nere på västkusten och jag gillar det! Inte för att det är världens trevligaste väder direkt, men förhoppningsvis försvinner det mesta av snön. Är så trött på den! Nackdelen är ju bara att när det regnar blir såklart grusvägen till stallet skridskobana och den är dessutom ganska backig. Så idag när jag och två stallkompisar var på väg hem kom vi inte upp för den största backen...
Vi kom upp i nästan halva backen, men där stod vi sedan och tog oss inte en centimeter framåt. Längst upp i backen (den är ca 100 m) fanns det en låda med grus så vi grusade hela vägen ner till bilen i ösregnet! Plus att vi höll på att slå halft ihjäl oss! Men upp kom vi till slut :) Massor av plusgrader nu säger jag!!

Jag tänker hela tiden på kommande säsong! Jag vill vill vill tillbaka till Florac! Och jag ska ta mig dit! Pepp! Tyskland först bara :)



Kommentera inlägget här :