Födelsedag & stallplock.

Igår fyllde Fredrik 25! Herregud vad gamla vi börjar bli, tur att jag får njuta av att vara 24 några veckor till i alla fall ;) Älskling fick sina presenter på morgonen och sen på kvällen besökte vi en av våra favoritrestauranger, Taras. Efter maten traskade vi ner till SF Bergakungen och såg Pirates of the Caribbean 4 - mycket bra film! Underbar dag!

Idag har jag spenderat mååånga timmar i stallet. Underligt att jag alltid hamnar där även när hästarna inte är där :) Men det var skönt att packa upp alla grejer som jag hade med till mor och far, snacka med mina härliga stallkamrater och storstäda mina garderober och min egna lilla kammare. Skulle röjt lite i vinterhagen med det ösregnade så det får bli en annan dag!

Fredrik är hos en kompis ikväll och dricker lite whisky och jag har alldels eget soffhäng med glass och Sex and the City filmerna, rätt gött faktiskt :)


Min älskling!

Kommentera inlägget här :