Blä!

Jag är så förbannat trött på problemen med vikten! Detta med 75 kg är tusan jobbigt! Funkar inte det ena så funkar inte det andra heller. Jag har fixat och trixat med viktpadden hur mycket som helst och nu finns det inget mer kvar att pröva gällande den.

Jag älskar min underbara sadel, men nu lutar det åt att jag måste byta. Blir förmodligen en podium , den går att fylla med bly så tyngden ligger i själva sadeln istället. Äta upp mig 12 kg är inte ett alternativ direkt! Mamma köpte en podium till Dariim i somras så hon kommer ner hit med sadlen i helgen. Ligger den bra på Ferrari får Dariim och han vackert byta sadel, i alla fall tills vidare. Jag är inte jättepigg på att släppa FreeFormen men vi måste pröva. Håll en tumme för att Podiumen ligger som gjuten på Ferrari!

Kommentarer :

#1: Liza S

Jag har problem med att Podium inte ligger bra på runda ryggar tyvärr, min passar Massaii men inte Tizca. Men jag håller en tumme ändå & är glad över inte behöva ha det problemet.



Har din plakett btw

skriven
#2: Liselott

Ok, mamma upplevde det lite så också med Dariim och han har en väldigt rund rygg. Hon får känslan av att den åker fram och "nyper honom".



Kanon att du har den! Då vet jag var den håller hus ;) Ska du starta rönninge?

skriven

Kommentera inlägget här :