Gött!

Nu är alla moment gällande taxileget klara! Fick alla rätt på kartläsningen för en vecka sedan, var fullt frisk på läkarundersökningen och tog mig igenom uppkörningen och alla knepiga frågor med massor av beröm från förättaren i förrgår, "det här var den bästa körningen på flera månader" sa han :) Känns mycket bra! Alla papper är inskickade till Transportstyrelsen så jag tycker dom kan lägga på en rem så jag får hem det jag ska skriva på och skicka tillbaka så jag till slut kan hämta taxileget och börja jobba!! Kommer bli mycket mycket tid bakom ratten i sommar :) And I like it!

Ska snart äta lunch och sen åka till stallet! Blir en lugn och lång uteritt med Ferrari idag och imorgon bitti väntar ett av de roligaste passen - 2x30 min galoppjobb! Göinge närmar sig och allt känns så bra, det ska bli hur kul som helst! Går SM bra blir det uppsutten landslagsträff i Bjursås, Dalarna i juli och många veckors spänning inför EM-uttagningarna! Adrenalinet börjar nästan pumpa av bara tanken på EM :)

Kommentera inlägget här :