Snabb uppdatering!

Hur har det gått med bilen nu då? Jo, först sa försäkringsbolaget att dom inte ville laga bilen för att det skulle kosta för mycket. Så typiskt!! Jag blev helt förstörd då jag är beroende av bilen. Mamma krigade med bolaget någon timme och dom gav med sig! Så bilen ska fixas :) För att då spara lite timmar på dygnet har jag nu flyttat ut till Onsala och kör Camaron till och från stallet dagligen - inte det billigaste kan jag säga! Men det funkar tills jag får tillbaka forden.

Annars går tävlingen i Tyskland idag. Heja alla svenskar som rider idag! Tråkigt att inte vara där, men det är som det är det med. Ferrari tränas på och gick ett mindre galoppjobb igår om 10 km. Känns bra!

Igår togs våran familjehund Fonzie bort :( Tråkigt, men han var 14 år och åldern tog ut sin rätt. Kommer kännas konstigt att komma hem (till mor och far) och han inte är där... Fina Fonzie!





Nu ska jag till stallet för lite skrittande och sen ska Freddie och jag på middag hos Stefan och Carro i Kungsbacka! Trevlig lördag på er.

Kommentera inlägget här :