DK!

Yes, nu befinner vi oss i Danmark! Vi åkte nattfärja igårkväll och kom till tävlingsplatsen vid 05.00 tillsammans med teamen Pamiros och Ruwacha. Vädret är fint och Ferrari mår bara bra! Han är verkligen toppen att resa med. Han har fått en härlig långpromenad nu på förmiddagen medans pappa och Freddie byggde hage. Mamma behöver jobba lite i helgen så därför är datorn med, vilket är toppen nu när jag äntligen har lite tid för ett inlägg!
Om dryga 2 timmar kommer Freddies föräldrar och team Red Ferrari blir fullständigt :)
Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt under helgen.


Förra helgen var jag uppe hos mor och far för en kräftskiva med syskon+respektive+respektives föräldrar+granne, vilket blev en kanonfest!! Grymt! Det var invigning av pappas nybyggda car-port :) Men jag åkte upp redan på torsdagkvällen och befann mig på Stuteri ArabHästHagen hela fredagen. John Ricketts var där och jobbade Indianen och jag red lite, helt underbart! Indianen kommer bli en stjärna!! Bara så ni vet ;) Men jag ska göra ett mer detaljerat inlägg om den dagen när vi kommit hem och jag har lite tid över. Vi kommer hem på söndagnatt och så är jag ledig måndag-tisdag.

Och så är det ju en grej till som inte är nämnd... INDIANEN KOMMER NER TILL MIG PÅ MÅNDAG!! :D

Kommentera inlägget här :