En vecka till.

Har en vecka till med häst innan jag blir hästfri till oktober nästa år. Känns det bra? Svar ja! Efter året som har gått behöver jag en paus och jag vill och måste lägga 110 % fokus på skolan. Skolan som för övrigt är hur kul som helst! Jag trivs som fisken i vattnet :) Indianen kommer få det super och Ferrari kan inte ha det bättre. Jag välkomnar gladeligen detta kapitlet av livet, även om jag också längtar lite tills utbildningen är klar och jag tar hem min fina Ferrari igen. Jag älskar min Fredrik, min familj, mina vänner och mitt liv. Jag är en lycklig tjej!

Nästa vecka börjar vi med elen så jag ska läsa så mycket jag kan i helgen som inte är helt oplanerad. Det ska hinnas med Ikea, besök på sturevägen, packa ihop hästgrejer, lasta betongplattor, lasta garderober, löshoppas hästar, tvätt, träning och givetvis plugg! Blir trött bara jag tänker på det ;) Imorgon blir det mycket skola för oss båda, Fredrik har tenta i "organisk kemi" och jag ska klämma igenom kompendiet om den kära fordonselen. Sen på kvällen ska älskling och jag äta gott, bädda ner oss i soffan och se en go film. Mysfaktor 10!!

Kommentera inlägget här :