Indian Shimad


INDIAN SHIMAD, OX

2007

e. Imad GB   u.Indian Shimmer GB

Uppfödare: Elizabeth
and Rosemary Archer, England
Ägare: Ingela Brinkefeldt, Stuteri ArabHästHagen



Jag har fått äran att från och med hösten ha Ingela Brinkefeldts enormt fina arabhingst för att träna och tävla honom i distans framöver. "Indianen" (f. -07) kommer börja sin distanskarrriär nästa år och kommer ner till mig i höst, förmodligen september. Han är oerhört fin extriört, har grymma gångarter och ett bra psyke. Jag lovar er att denna hästen drar blickarna till sig! Gå gärna in på Ingelas hemsida arabhasthagen.se

Indianen sommaren -10




Jag och Indianen, mars -11








Kommentarer :

#1: Carro

Nämen, va kul! :)

skriven
#2: Ellinor Karlström

Oh vad skoj! Kan du inte skriva lite om vad han kan i dagsläget och hur träningen läggs upp framöver. Jag har ju en jämnårig dam och det är så skoj att jämföra! :-D

skriven
#3: kristin

Hur klarar du att plugga och tävla? hinner du med allt?

skriven
#4: Anonym

Ååh gud vad fin!! vad roligt!!

skriven
#5: Linda Ståhl ( fd Åberg)

Kommer han fortfarande stå till avelstjänst, eller blir det ett uppehåll ngr år för tävling??? Spännande att få följa er...

skriven

Kommentera inlägget här :