Sötaste!

Jag hade vant mig vid vårvädret, så måste det komma regn då?? Jag ska dessutom vara ute och skritta lääänge idag och då hade jag gärna sluppit regnet. Hoppas att det hinner avta lite. Ge mig det fina vädret igen! Och på tal om hästar så måste jag säga (även här) GRATTIS till svenskarna som gjorde en kanontävling i Tyskland, speciellt till Frida och Zinner som vann 16-milen och dessutom plockade hem BC!

Cathie (som äger stallet) har taxvalpar uppe i huset och gissa om dom är söta!! Jag hälsade på dom igår och nu är dom 6 veckor. Sötare får man faktiskt leta efter!





För övrigt behöver jag 12 kg bly i sadeln så jag har mailat runt lite till ställen där det finns blyhagel, hoppas nån hjälper mig! Har även svarat på mycket stallplatsannonser. Hoppas att något stall inte är helt anti-hingst. Jag ska börja dra i mina "travstallskontakter" snart me :)

Kommentera inlägget här :