Nu så!

Uppdateringsdax! Dygnets alla timmar fylls upp till max och hinna med bloggande är, måste jag tyvärr säga, ganska lågprioriterat. Ska jobba inatt och ska snart åka till stallet, men nu har jag en liten stund över! Har förövrigt skrivit på 6 månaders provanställning och har ett arbetsschema fram till årsskiftet, känns mycket bra!! Nattpasset i lördags förra veckan var det verkligen full rulle! Det kändes som att precis hela Kungsbacka skulle åka taxi exakt samtidigt och växeln skickade ut körningar konstant och starx före 4 försökte dom peppa oss förare lite :)



Och i måndags fyllde jag 25! Herregud, hur gick det till? Jag blev väckt av att älskling som kom sjungandes in i sovrummet med paket och Daimtårta med 25 ljus i, hur mysigt som helst! Sen var vi och såg Bilar 2 och övrig tid låg vi bara hemma i soffan och hade det allmänt bra! Imorgon ska min 25 årsdag firas med ja, jag vet helt ärligt inte exakt vad. Fredrik har nått fuffens för sig och säger att vi måste gå från lägenheten vid 13.30, hmm... Spännande! På kvällen blir det iaf utgång!



Mamma köpte bilder av Pauline Högdahl som var och fotade på Isaberg, här är några av dom:




Målgången :)

Kommentarer :

#1: Pelle

När får vi se bilder från Ferrariåkturen????

skriven

Kommentera inlägget här :