Daddy :)

Har precis kommit hem från skolan och ska snart åka till stallet, Ferrari ska skos idag :) Men snösulorna och brodden får sitta minst en skoperiod till! Så mycket vår är det inte här ännu, men det vore faktiskt skönt om snön kunde försvinna helt snart. Det där med att plocka av hästen vinterskorna har jag alltid sett som ett vårtecken!

Vad har hänt senaste tiden då? Vi var ju uppe på storebrors 30-årskalas som var lovely och sen vi kom hem sent i söndags har det inte hänt så mycket. Jag är väl mest i stallet - som vanligt :)

Det var verkligen tur att vi åkte upp till familjen förra helgen för på lördagsförmiddagen hände det en liten incident med bilen. Jag och Fredrik tog min bil till Enköping för att köpa oljefilter (pappa skulle alltså serva bilen) och på vägen hem smällde det till rejält under bilen och den började låta som jag vet inte vad... På med varningsblinkers och ut o kika. Avgasröret hade gått av framför den främre ljuddämparen och hängde i backen! Kanonkul att köra hem 20 km i 20 km/h.

Men jag har världens bästa pappa som köpte nytt system och fixade bilen under söndagen! Nu går den iaf som en klocka och besiktning väntar i feb/mars.


Service pågår!

Kommentera inlägget här :