Nu är det full rulle!

Som rubriken säger: full rulle! Hästarna är tillbaka hemma på västkusten och taxikörandet är i full gång så tyvärr har bloggandet blivit lidande. Det finns ingen tid till datorn. Hästarna kom tillbaka i torsdags, tack mamma och pappa för att ni körde ner dom och tack till Madde såklart som hade klippt Filur så himla fint!

Sen har jag och taxin varit ute och patrullerat gatorna i torsdags-, fredags- och lördagsnatt. Himla trevligt måste jag säga! Det är grymt roligt att köra taxi :) Och imorgon är det dags igen, ska åka 04.47 tåget imorgonbitti ner till Kungsbacka. Så jag borde gå och sova, men med tanke på att jag jobbade 10 timmar inatt så har jag sovit halva dagen och är inte speciellt trött.

Jag kommer att jobba drygt 10 timmar imorgon plus att Ferrari ska gå ett distanspass så det kommer bli en lååång dag! Eller lång vecka snarare. Jobb måndag-torsdag, fredag i Onsala med Edvin & Linda och lördag - söndag är jag nere i Halmstad och är funktionär på Simlångsritten!

Nä, nu ska älskling bädda ner mig. Natti natti.

Kommentera inlägget här :