Här gick det segt!

Det känns inte som att det var så länge sen jag bloggade, men det var det tydligen! Har det hänt nått spännande då? Nja, det kan jag inte påstå. Livet rullar på. Ferrari är helt bra i sin karled och tränas på, dock trampade han av sig ena framskon under distanspasset i söndags. Klantskallen. Fick på ny sko igår så nu är vi igång igen, han ska gå svängen om baltaredsberget och slalombacken imorgon och sen blir det 3 dagars vila. Ser mycket fram emot Uppsala nu och bitterheten över Florac börjar lägga sig, tror jag.

På fredag morgon flyger och jag Freddie upp till sthlm och ska spendera helgen där med midsommarfirande och 50-årsfest. Trevligt! Efter helgen blir det lite taxikörande för min del och sen är det ju BIG 4!! Efter, den garanterat oförglömliga konserten, åker jag och mina 2 prinsar (Filur och Ferrari) upp till mor och far. Sen är det ju som sagt Uppsala. Har en känsla av att de 2 kommande veckorna kommer gå super fort!


Nere på Göinge:

Foto: Pauline Högdahl

Kommentera inlägget här :