Snart dags!

På söndag går Göingeritten av stapeln! Jag har längtat :) Mor och far kommer ner på fredag och på lördag fm åker vi mot skåne. Skönt att rida en 16 mil som inte är så långt bort, vi är ju hemma med Ferrari på måndag igen. Det ska vara ca 25 grader varmt hela helgen så det kommer gå åt massor av saltvatten! Ferrari behöver genomföra på minst 15 km/h för att vara aktuell för uttagningarna till EM. Något vi ska klara, peppar peppar ;)

Imorgonbitti blir det en skrittsväng med Filur på släp, eller släp och släp... Oftast brukar det vara mer fart på honom än på Ferrari. Efter det ska jag möta upp kusin Holger på centralen och sen kommer jag spendera hela eftermiddagen och kvällen i tvättstugan. Helt ok torsdag! Febern och den gnälliga attityden har seglat iväg som små dunfjädrar i en storm och jag är på ett strålande humör och känner mig, som Ia skulle sagt - awesome! Hahhaha :) My life is gooooood!



Igår.


Förra veckan.

Kommentera inlägget här :