Lycka!

Sadeln låg skitbra på Ferrari! Så underbart! Han rörde sig som vanligt (alltså som en gud) och bjöd upp i sin dundertrav på strax över 20 km/h, skrittade och galopperade stort och fint! Sadeln låg helt stilla (även i rejält branta och långa backar) och han var jämnt svettig under efter gårdagens pass på 32 km. Jag kan inte säga så mycket mer än att det känns som att världen världen lättat från axlarna :) Hade podiumen inte passat så hade problemet genast blivit väldigt stort. Nu ska jag fixa blyhagel att fylla den med!



Jag är väl, helt ärligt, inte superglad över att byta sadel och jag tycker inte den är superskön. Men jag kommer nog lära mig att tycka om den! Fråga mig om en vecka eller två så säger jag säkert att den är så skön så ;) Min sadel passade i alla fall väldigt bra på Dariim (något podiumen inte gjorde) så detta bytet var garanterat det bästa för hästarna! Dariim behöver banta lite bara ;) Mamma har fått stränga order om att inte mata honom så mycket!





Dariim är nyfiken på kameran :)

Helgen har varit underbar där mycket tid har spenderats med mammi :) Sen har det ridits mycket, ätits god mat på både restaurang och hos farmor och farfar i Onsala. Lovely weekend helt enkelt!





Kommentarer :

#1: Karin

Härligt att du har hittat en podium, jag har tävlat med min under många år och är jätte nöjd .

skriven
#2: Anonym

Tänk på att longera honom första gången du lägger på sadeln med blyhagel i, den låter en del så det kan bli lite hopp och skutt =)

skriven

Kommentera inlägget här :