Våren på väg?

Vissa dagar är det ett enormt fint vårväder med sol och massor och plusgrader, om man nu kan kalla 7 plusgrader för massor men efter denna vintern tycker jag att man kan det! Sen kommer det en dag eller två när det snöar!? Hallå eller, vi vill inte se mer snö! Det snöade här igår natt och resultatet blev såklart försenade tåg! Förvånande? Hmm nej. Som tur är så är snön borta nu, det är massor av plusgrader och sol! Och vad gör jag? Sitter i morgonrock i soffan och tittar på den fina himlen. Vi skulle haft en balkong :)

Ska snart åka mot stallet och busa lite med Filur. Ferrari ska vila idag, var ute över 4 timmar med honom igår :) Ett härligt pass med massor av skritt men även en del trav. I onsdags när jag kom ridanade på den stora travbanan mötte jag 2 stora älgar! Där stod dom mitt på långsidan när jag kom travande runt hörnet efter kortsidan :) Ferrari slog på nitarna och tittade på dom och älgarna såg ganska snopna ut men stod stilla och bara tittade dom med. Ångrar att jag inte var snabbtänkt nog att plocka fram mobilen och ta ett kort, det hade blivit en häftig bild med Ferraris öron och dom två jättarna en bit bort!

Kommentarer :

#1: Malou

Hej syster!



Ar inne och snurrar pa din blogg, vad bra att sadelproblemen lost sig och att bakterieinfektionen inte var sa allvarlig! Jattetur!!

Annars ville jag bara skicka en halsning fran Washington, USA. Och pa tal om att varen ar pa vag; har ar det 18 grader, solsken och korsbarstraden och magnoliatraden haller pa att sla ut! Det ar nastan sommarvarme och jag ar givetvis rosa!



Puss och kram!

skriven
#2: Anonym

Ja, det är väldigt skönt!



Men fy vad avundsjuk jag blir!! Vill också ha 18 grader :) Jobba inte för mycket nu bara, se till att vara RIKTIGT rosa när ni kommer hem! Eller ja, Patrik blir väl mera brun kan jag tänka ;)

Massa pussar och kramar till er!

skriven

Kommentera inlägget här :