Då var det dags igen!

Jag ska försöka komma igång till mitt forna bloggande igen. Behöver bara lite inspiration! Vikten i sadeln är fixad nu i alla fall. Efter en massa letande efter rätt mängd och vikt gällande blyhagel så hittade jag ett ställe som var underbara - Dykmagasinet.se! Rekomenderar verkligen dom om det är någon annan där ute som måste fylla sin sadel med bly... Hur som helst, nu väger jag och sadeln 76,6 kg :) Fast sadeln väger totalt 19,5 så den är inte roligt att sadla med! Trodde jag skulle dö igår när den skulle på ;) Fast det är väl en teknikgrej också antar jag.

Taxikortet är i full rullning och jag har kartläsningen och körprovet inom en snar framtid, de andra teoriproven är klara :) Jag ska ta och ringa vårdcentralen nu för läkarundersökningen ska göras också. Hittade en i Johanneberg som har drop-in varje förmiddag så det låter kanon :)





Vedema

Kommentera inlägget här :