Gnällig.

Sitter ensam och nedbäddad i soffan och känner febern komma krypande. Det var inte enligt mina planer! Jag skulle ju sitta hemma hos Sandra och mysa ikväll, men här sitter jag sjuk och hon i sin lägenhet - sjuk. Så typsikt! Min kära sambo är i Kungsbacka och härjar så jag får dessutom ta hand om mig själv. Regnar gör det också! Usch, vad jag är gnällig nu. Men jag har feber max 1 gång på 2 år, absolut max! Hatar att ha feber. Skulle egentligen vilja gå och köpa glass, men som sagt - det regnar! Ösregnar närmare bestämt! Blä.

Det har i alla fall gått bra med bilen. En bilmeck från den aktuella verkstaden följde med mig till bilen i fredags och efter mycket om och men fick han i nyckeln så vi kunde köra bort den till verkstaden. Dom har beställt ett nytt lås och fixat det som sitter i så det ska funka tills det nya låset kommer. Så nu går det att få i nyckeln och starta, vilket kan vara en fördel när bilen ska användas! ;)

Kommentera inlägget här :