1 ½ vecka senare!

Då ska jag ge mig på detta igen! Sitter hemma själv och det är ganska trevligt, soffhäng till tusen! Kom hem ganska nyligen och har precis gosat ner mig. Avenged Sevenfold varvat med System Of A Down i högtalarna, Twilight i dvd:n, datorn i knät och kebabrullen uppäten! Gött :)

Jag längtar jättemycket tills nästa års tävlingstermin kommer ut! Vill planera Indianens säsong :) Det kommer bli kanonkul att komma ut med honom! Ligger Vedema samma tid på året som den brukar så blir nog den Indianens första. Målet med Ferrari är såklart VM som går i augusti och han ska kvala i slutet av mars i Finland. Ferrari ska snart skos och sen börjar träningen igen. Eller skrittandet snarare, men det ska bli underbart att rida min lilla prins igen :)

Detta årets säsong ser jag tillbaka på med.. hmm.. vad är rätt ord? Inte en aning för att vara helt ärlig. Det stora målet var ju att komma med till EM och få åka tillbaka till Florac men så blev det ju inte då kvalet gick åt pipan. Samma sak med VM-kvalet nu i Danmark. På dom 2 viktigaste tävlingarna på hela året höll det tyvärr inte hela vägen. På de andra starterna han gjorde gick det ju däremot toppenbra! Han gick på jättefina hastigheter, placerade sig och allt bara flöt underbart bra. Speciellt Uppsala och Isaberg, på dom ritterna var han grym! Motivationen till all träning i vinter är på topp, siktet inställt på mars!



Isaberg

Kommentera inlägget här :