Home sweet home

Det är alltid lika trevlig att komma hem-hem! Helgen har varit kanon varvat med lite tung. Indianen har flyttat till sin nya matte Sophia Fischer och det känns jättebra, hon är toppen! Samtidigt var det tungt att lämna iväg honom, det är verkligen en fantastisk häst. Men jag har varken tid eller råd. Jag har ju till och med lånat ut min egen häst! Indianen var en stjärna på Rönninge och skötte sig kanon, han stod till och med stilla i besiktningarna och skrek inte stup i kvarten. Det var som att vända på en pannkaka om man jämför med Sämsholm.

Ferrari var också där och gick 50 km tävlingsklass som en liten träning inför 120 km i Finland 20 oktober. På ryggen hade han Kattis medryttare Marie som lotsade igenom honom fint! De "joggade" runt på 15,8 km/h och red in på en 4:e plats. Det var underbart att se Ferrari och han var så himla fin!!! Kattis: du gör ett toppenjobb med honom!! Mamma och Dariim var också duktiga och tog sig igenom 50 km i regnet! Blöta blev vi, men trevligt hade vi :) Hinknissarna är inte att förglömma, tack till er! Nu börjar mitt hästfria år och just nu känns det bra, men vad säger jag om en månad? Eller två? Tiden lär utvisa. Nu blir det plugg och thaiboxning för hela slanten.

Kommentera inlägget här :