Topp-Torsdag!

Mycket bra dag idag. Allt har flutit på så himla fint och jag fick en äkta "aha-upplevelse" i verkstan. Jag har bara varit där i 2 månader och jag vet att jag lärt mig mycket på kort tid, men idag slog det mig som en våg. "Shit, jag har verkligen varit grym idag" var tanken som passerade hjärnan vid 4-tiden. Jag har varit helt självgående och tagit emot bilar, skickat hem bilar, monterat dragkrok, gjort 3 st service, bytt belägg, bytt skivor samt monterat lamell, tryckplatta & urkopplingslager. Jag har inte haft några frågor eller tankar i huvudet utan det har som sagt känts... Ja, det är svårt att sätta namn på det.. Självsäker i momenten kanske man kan säga. Hur som helst - kanon! Och nu har jag precis avnjutit en pizza och ett glas rött. Är busig och hoppar över löpningen idag, har sprungit veckans första tre dagar så det blir vila och så åker löparskorna på imorgon igen. På måndag börjar dessutom thaiboxningen! Glädje!

Kommentarer :

#1: Anonym

Bådar gott för framtiden! Transplantation av mercamotor i vår, det kanske vore något för dig!

skriven
#2: Liselott

Låter grymt! Då kommer jag hem :)

skriven

Kommentera inlägget här :