Istället för grått.

Har tänkt lääänge att jag måste göra något åt bloggen. Både förändra utseendet lite, den såg ju för tråkig ut, och såklart blogga. Varför ska jag annars ha den? Hur som helst, idag har den fått lite kärlek men det här med html-koder är lite knivigt. Eller rättare sagt, det är extremt knivigt! Jag har iaf lyckats byta färg på den. 10 points for me!
 
Hösten har dragit igång på allvar och det är full fart i skolan och på träningarna. Snart är jag dessutom hästfri. Jag ska rida Rönninge på Indianen och sen flyttar han till ny matte och nya äventyr! Men detaljer om det längre fram. Det får bli ett kort inlägg nu, jag måste göra instuderingsfrågor om bromssystem och jag har mest suttit framför datorn. Slut på det för idag! 
 
Ikväll är det träning!
 
 

Kommentera inlägget här :