Snart så.

Senaste veckan har gått fort och tidigt imorgon lastar vi Indi för att i helgen lämna honom vidare. Känns toppen och han kommer få det bra! Han och jag ska bara göra ett litet avslut på Rönningeritten :) Jag har ganska nyligen kommit hem från stallet och borde tänka lite på packningen till helgen men packa är inte riktigt min grej och jag har en förmåga att skjuta upp det till sista stund. Nu åker vi hem redan på söndag så det blir bara en kortis där uppe tyvärr. Vi måste hem till skolorna!
Jag har dessutom tenta på grundkursen i fordonsel nästa vecka och jag måste hitta nån timme eller två där uppe att sitta med huvudet över böckerna. Huvudet snurrar efter den här veckan med massor av mätningar och uträkningar. Volt, watt, effekt, ampere, formler, enledarsystem, tvåledarsystem, stomanslutningar, säkringar, kabelmattor, CEM, CAN, kopplingsscheman... Bara för att nämna några! Men roligt är det, fast lite knivigt med! Och detta är bara grundkursen, det kommer mera el längre fram ;) Blir inte mer än så här nu gott folk! Mors!

Kommentarer :

#1: Helena

Huga! Ellära är verkligen det värsta jag vet! Min hjärna stänger av sig helt om det kommer upp på tal. Hahah. Håller tummarna för dig på tentan! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :