Detta gick ju bra.

Hålla igång det här kalaset är inte det lättaste, finns ingen motivation över huvudtaget. Men nu när jag har Ferrari igen så kanske det kan komma igång. Det är skönt att ha min prins hemma igen och han trivs kanonbra i sitt nya stall i Jonsered. Vi har lämnat Onsala och Kungsbacka, det är alldeles för långt bort. Det var en annan sak när jag jobbade i Kungsbacka. Jag är laddad inför 120 km på Göinge om två veckor och Ferrari känns riktigt bra! Han är laddad han med :)

Annars rullar livet på. Jag sliter på verkstan och stortrivs! Är snart klar med skolan så vi får se vad som händer framöver, det blir några spännande kommande veckor! Denna helgen har det verkligen varit full rulle, Frida E har varit på besök i stan med tanke på Göteborg Horse Show och varit inneboende hos oss. Så det har bl.a blivit lite vin och utgång på Sticky. Har även hunnit med att rida Finnerödja på Dariim. Ninja gick även sin första distans där med mamma i sadeln och var sååå duktig! Hur cool är man inte när man pulsar in på 40 i alla besiktningar som 5-åring och helt grön? Hon kommer bli en stjärna! Förbannat fin häst om man ska tala klarspråk :)

Blir inte så mycket mer nu, försöker se på film samtidigt och snart blir det väl sängen. Lång måndag imorgon. Ciao.

Kommentera inlägget här :