En helg till som inte blev som planerat...

Helgen som kommer hade jag och Fredrik tänkt åka till Sätila, hälsa på lite folk, kanske köra hem camaron och mest ha det lugnt och skönt. Men som sagt, det blev inte som planerat...
Jag & Ferrari åker upp till mamma och pappa på fredag och stannar där tills på måndag, medans Fredrik stannar kvar här hemma på västkusten.

Den superduktiga equiterapeuten Lasse Liljeholm ska komma till mamma på lördag för att göra en genomkoll av Dariim och självklart vill jag ha en koll gjord på Ferrari också! Han måste kollas inför 16 milen och jag har inte hittat någon lika bra här nere än... Men letandet pågår!
Så det är bara vackert köra upp Ferrari när Lasse kan komma. Jag har lånat en trailer och har tänkt åka ganska tidigt på fredagmorgon så man kommer fram i någorlunda tid. Det väntar många trevliga ridturer med mamma, Elin & Malin. 

Har även skickat in anmälan till A9 idag och nu känner jag att det närmar sig! Det är bara dryga 3 veckor kvar :) 
 

Kommentarer :

#1: Sophia

Kuul, blir det 16 mil på A9?

Ska Dariim gå distans också??

:)

skriven
#2: Liselott

Yes det blir 16 på A9!! Längtar :)

Jo, han kommer nog gå en del. Det tror jag mamma har planerat iaf!



Efter helgen så bestäms det om mamma ska köpa honom eller inte, men till 99% kan lova att hon gör det. Han är tydligen hur underbar som helst!

skriven
#3: Sophia

Vad roligt!! Förstår att du längtar :)



Åh vad härligt! Alltid spännande med ny häst och han lät ju verkligen mysig! Du kan väl lägga upp bilder på honom om hon köper honom och när du träffar honom, han såg sååå fint ut i annonsen :D

skriven

Kommentera inlägget här :