:)

Nu känner man verkligen att våren är på väg med stormsteg! Normalt gillar jag inte när det regnar, men det har regnat lite i helgen och det är faktist underbart :)
Snön är borta och med lite sol nu så kommer blommorna och grönskan på ett kick!

Att våren är på väg e iaf en tröst i eländet... Min bil är trasig och ska till verkstaden imorgon. Så typiskt! Gillar inte att ha trasig bil! Det är nått med VF... Förmodligen ligger bromsen på eller så.
På tisdag ska den även besiktigas, så vi får se vad den får för dom ;)

Igår va vi på inflyttningsfest i Högsbo, även om varken jag eller Fredrik va på värsta partyhumöret så hade vi ändå trevligt. Det va rätt gött att sitta i soffan och bara snacka :)
Vi kom hem ganska sent och jag har sovit som en stock! Ända dagen på över en vecka som jag inte har blivit väckt av en väckarklocka :) Tror jag sov till klockan ett...
Fredriks kompis Johan sov över och jag kan ju säga att det är helt underbart att vakna till gitarrspelande, speciellt när det är 2 gitarrer och dom spelar "fade to black", "nothing else matters" och massa annat härligt.




Imorgon ska jag ta en lång och mysig skrittrunda på min lilla prins och på tisdag ska det ridas till hovslagaren, så det blir Freddie som får åka och besiktiga bilen! Nu när all snö är borta ska äntligen snösulorna och brodden plockas av :) Det känns verkligen ocskå som ett vårtecken!

Kommentarer :

#1: Elin Robertson

Fasiken vad skönt att all snö är borta, för dig alltså. Här ligger det ju fortfarande en del kvar. SUCK... Men det blir nog samma sak här snart när Surran ska skos om, bort med sulor och brodd!

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :