Igår, idag & imorgon :)

Igår hade vi en exkursion som tog hela klassen i en buss mot Trollhättan och Uddevalla plus lite småstopp där emellan. Vi hade det riktigt trevligt och kollade på bergarter, vattenfall, slättberg, skalbankar, fd. skålskred, jättegrytor, grottor mm. Häftigt!
Men dagen blev lång och Fredriks och min planerade filmkväll flyttades fram lite i tidsschemat vilket resulterade i att vi sovit bort typ halva dagen :)
.
Snart åker jag och Freddie mot Ferrari och ikväll drar jag mig till Mölndal för att ha världens bästa kväll med min Sandris! Fredrik åker till Stefan & Carro för att vid 04.00 titta på Mr. Olympia, live från Las Vegas.
Heja Branch!
.
Branch Warren
.
Imorgon ska jag leka med Ferrari i rundcorallen, plugga en massa och följa med Ia till tatueraren. Alltid bättre att se andra plågas ;) Jag måste säga att jag blir sugen på att göra fler jag med, men samtidigt tycker jag inte det finns någon lämplig plats för något nytt... Ryggen, höften och vristen duger fint! Vill inte ha för mycket och jag vill inte förändra någon av dom jag har heller... hmm! Men sugen blir man!

Kommentarer :

#1: Sophia

Oj vilken bjässe!!! Berätta gärna hur du gör med hästen i rundcorallen!!

skriven

Kommentera inlägget här :