Torka igen!

Pågående bloggtorka. Tråkigt jag vet, men det händer inte så mycket intressant just nu och min fantasi är inte på topp. Förslag på nått?

Ferrari är laddad inför vedema och det ska bli så roligt! Första starten för säsongen känns alltid lite extra kul! Dessutom får jag 2 extra hinknissar i form av svärmor och svärfar :) Superkul att ni följer med!

Imorgon ska jag åka och hämta bilen som nu är klar! Jippie säger på den :) Sen är det ju påsk snart och då kommer det lite släktingar ner till Onsala, gött! När jag har bott här i över 10 dagar så kan jag stanna över påskhelgen med :) Har ju dessutom närmare till hästarna härifrån! Flyttar tillbaka till Göteborg sen nästa vecka. Så får jag några dagar till att komma underfund med vart jag ska göra av bilen.

Just det! Dariim var duktig och gick 40 km på Lovisedalsritten igår med sin medryttare Maria! Grattis till er :)


Dariim med Fredrik på ryggen :) Sommaren -10

Kommentarer :

#1: Ellinor Karlström

Som jag skrev förut vore det skoj att höra upplägget för unghästen fram till första ritten. :-) Jag satsar på PP och CR 2012 med min unghäst!

skriven

Kommentera inlägget här :