Bröllop på G!

24 Februari idag och det betyder att sötaste lilla Emma fyller 1 år! :) Det är också 1 år sedan Zettan gick bort. Saknar henne massor och hon har vimlat i huvudet till och från under hela dagen. För övrigt så har jag varit i stallet i hela dan, åkte i förmiddags och kom hem vid 7-tiden. Ferrari fick tappskon påslagen och vi hade ett härligt träningspass om 4 timmar. Filur fick också röra lite på fläsket i form av 1 timmes skogspromenad :)

Imorgon åker Freddie och jag till Sundborn, Dalarna för att på lördag ska Malou och Patrik gifta sig!!! Ska bli så mysigt och jag kommer förmodligen böla hur mycket som helst ;) Vigseln äger rum i Sundborns kyrka på lördag och sen blir det mat och festligheter på Carl Larsson - Gården! Jag vet att min kära syster yster kommer vara hur vacker som helst!





Kommentera inlägget här :