Byta stall.

Jepp, nu var det dax för stallbyte igen. Eller till hösten iaf. Trivs så oerhört bra på Frebo men det är för långt bort och i längden så kommer det inte att hålla. Det är rena turen att jag inte har heldagar i skolan varje dag och tiden räcker knappt ändå. Men den största anledningen är att min hästsituation, till 99%, kommer se helt annorlunda ut till hösten! :)

Jag vill hitta ett stall runt Landvetter med omnejd och gärna ett travstall eller i alla fall ett stall där det ligger en travanläggning i närheten! Det är perfekt att kantra på travbanor :) Landvetter ligger dessutom "in i landet" (jag vill inte ha ett stall så nära havet) och omringas av hur mycket skog och backar som helst! Jag har hört mig för lite och letandet är i full gång.


Apropå ingenting så älskar jag den är bilden på Filur!

Kommentarer :

#1: Anonym

Ny häst på gång?!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :