Jahopp.

Allt rullar på. Vi har sjukt mycket att göra i skolan nu bara och det är inte speciellt trevligt! Men jag försöker få ihop det så gott det går. Ferraris träning rullar på fin fint och han är i riktigt fin form måste jag säga. Han ligger perfekt "i fas" enligt min planering. Fast igår var han klantig och trampade av sig HF sko under kantringen. Jag märkte det inte förrän jag skulle skritta hem från banan så jag har inte en aning om hur länge han galopperade på snö och is med 3 skor, men men det gick ju uppenbarligen bra ändå! Hovslagaren kommer imorgon och slår på en ny vintersko.

Proppen till Gartow har kommit och jag gillar det! När proppen till en tävling, som man längtat så länge efter, kommer blir jag alltid lite varm! Det känns att det inte är så många veckor kvar och som jag sa - I like it!!

Något speciellt ni vill veta? ;)


Världens bästa misse! Mors och fars Busan. Även kallad Two Face ;)

Kommentera inlägget här :