30 :)

Storebror Edvin fyller 30 år på lördag och då blir det party med hela tjocka släkten :) Jag och Fredrik åker upp med bilen imorgon. Men först ska jag upp tidigt och åka till stallet, det väntar ett backpass för Ferraris del. Sedan ska jag på föreläsning 13.15 - 15.00 och efter det åker vi! Fredrik den lycko-osten har inget i skolan imorgon. Hemfärden beräknas bli på söndag eftermiddag!

På gårdagens promenad med Filur sprang jag med honom en bit, inte jättefort men tillräckligt för att han skulle få in en rytmisk galopp och hålla den. Han är bara för söt!! Så roligt att springa när han ligger som en liten hund vid ens sida och den vansinnigt gulliga galoppen är ju alltid ett plus ;) Min kondis behöver tränas upp lite bara!



Idag var jag ute i Onsala och hälsade på farmor och farfar, trevligt! Det är mysigt att komma dit ibland, utsikten över kungsbackafjorden laddar alltid upp batterierna lite extra! Fjorden är istäckt utom vid farmor och farfars strand där en liten bäck rinner ut. Så i den "lilla dammen" var det fullt med söta ankor :)



Nu ska jag kolla klart på handbollen! Kom igen nu Sverige för f*n!! Håll i detta! Det hade inte varit fel med platser i Scandinavium just nu! Caio :)

Kommentera inlägget här :