Lite bitter.

Sitter och tänker på EM. Det här suger, jag ville verkligen tillbaka! Men men, det är väl bara att bita i det sura äpplet. Jag försöker knuffa undan tankarna och blicka framåt mot Uppsala och framför allt Lökken, men idag är det svårt. Hade man varit miljonär hade man kunnat åka till Polen första helgen i juli då kvalet ska vara satt innan den 8 juli, men det gäller att vara lite realistisk! Fast leka med tanken kan man alltid göra när man är lite nere. "Polenhelgen" är det dessutom Maiden och The Big 4 här hemma. Vi har ståplats biljetter till The Big 4 och den konserten vill jag inte missa! Så jag får försöka fokusera på den istället för att sitta här leka med tanken att åka till Polen.

Detta kommer bli grymt!!


Ferrari har blivit jättefin i sin karled efter några dagars bandage och medicin och jag ska börja skritta honom i mitten alternativt slutet på denna veckan. Har lust att åka ut och greja med mina små prinsar precis i denna sekund, men jag har lånat ut mitt månadskort till Fredrik så jag får vackert vänta tills han kommer hem 16:30. Nu ska jag laga mat. Hungrig.

Kommentera inlägget här :