Lite smått irriterad!

Jag vaknade nog på fel sida idag och jag blev inte på bättre humör när bloggen bråkade eller när nån hade börjat tvätta på min tid och verkligen inte när bilnyckeln inte gick att stoppa i tändningslåset! Nått har uppenbarligen gått väldigt sönder i bilens tändningslås och nej det har inte varit inbrott. Bilen ser ut exat som den gjorde klockan 22.00 igår kväll när jag gick ifrån den och det är inte någon åverkan nånstans.

Tändningslåset byttes ju för en månad sen efter stöldförsöket, vad är det för j***a puckon!?. Jag kommer inte till stallet utan bilen och jag har ingen lust att gå 10 km. Får ringa och bråka med den förbannade verkstaden imorgon och jag kommer flippa totalt om det blir någon utdragen process av det här!

Kommentarer :

#1: Malin

Hoppas det löser sig! HÖrde något om det i stallet strax innan jag skulle åka, så jag mockade och la upp hö till Filur, sen va jag tvungen att rusa!



Kram Malin

skriven
#2: Liselott

Tack Malin! Cathie skulle fixa snabbt åt de andra sen när dom kom tillbaka från Varberg.



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :