Det här med rubriker.

Ja, rubriker är knepiga ibland. Och detta inlägget får inget vettigt alls. Sitter hemma med ont i halsen och hosta! Fredrik har varit sjuk i flera dagar så det är garanterat hans fel. Så typiskt, jag som aldrig blir sjuk! Eller? Har inte gått på träningen idag pga den förbannade hostan. Nedå, jag är inte bitter ;)

I lördags var jag iväg och gjorde ett distanspass med Ferrari. Han känns kanon! Men efter ridpasset gjorde jag en riktig vurpa på isen och inte var den liten inte. Resultatet blev en lätt hjärnskakning, inte så kul. Ingen rolig känsla för fem öre. Men jag tog mig tillbaka till stallet efter lite halvsovande i bilen en kvart och det tog några fler timmar än normalt att ta hand om Ferrari och mocka och alla de där andra härliga bestyren. Väl hemma sen blev det lite soffhäng och mycket sömn så i söndags vaknade jag ganska ok.


Nyduschad och hungrig efter lördagens pass!

Igår sov jag i Onsala så jag fick inte träffa min älskling på alla hjärtansdag men han fick sin present i måndagskväll när jag kom hem och jag fick min idag! Freddie hade skaffat en sån stång som man sätter i dörrkarmen så man kan träna bl a chins. Jag har pratat ett tag om en sån då vi gör chins på träningen men det är svårt! Krävs massor av styrka och träning såklart, speciellt för tjejer. Vi klarar det, rent fysiskt, inte lika "lätt" som killar. Men nu har jag en att träna på! Tack hjärtat! Dessutom hängde det ett jättefint kort på den :)


Stången!

Vill har förslag på nått intressant att blogga om! Mitt huvud har hjärnsläpp. En grej som jag alltid glömmer bort är att ta med mig kameran! Alltid när jag tänker "ah, det här kan bli en bild till bloggen" så har jag bara den förbannade mobilen och kameran på den är inte den bästa. Fast det kanske är bättre än ingen bild alls? Förr gick jag ju runt med kameran på mig jämt.

Kommentarer :

#1: Tina

Hej!

Som ägare till en Indian avkomma,Indian Wish,skulle det vara kul att läsa lite om Indianen him self, hur träningen går och sådär,gärna en fin bild att se på oxå :)

Mvh Tina

skriven
#2: Liselott

Åh, han e fin! Såg honom i somras :) Bra förslag! Det ska ordnas, speciellt bilder. Ska försöka ta något på honom i helgen! Kan utveckla mer i inlägg men kort och gott är han hur go som helst och det jag tycker mest om är psyket!

/ Liselott

skriven

Kommentera inlägget här :