Testing testing!

Prövar att blogga från mobilen. Jag hinner tusan aldrig sitta vid datorn så det kanske kan bli lite bättre med uppdateringarna här om detta funkar bra. Att mitt liv är lite snurrigt och få ihop för tillfället är ingen nyhet, dessutom har jag börjat träna MMA vilket är grymt kul! Så med tanke på att hästarna befinner sig 4 mil hemifrån flyttar jag ut till Onsala 3 dagar i veckan. Jag får lite mera sömn på det viset, även om det är tråkigt såklart. Men jag börjar inse att dygnen inte har 36 timmar. Inom en snar framtid ska detta lösa sig mer permanent! Fast jag och taxin är ute och jobbar så nu måste jag lägga ner det här inlägget, hej så länge!

Kommentarer :

#1: Irene Friederich

Hoppas detta fungerar bättre! Du är duktigt som kämpar på...mammma

skriven

Kommentera inlägget här :